Wystąpienia

Rok 2018

  • 19.09.2018 r. „Grupa badawcza Cognition & Communication Research Group (CCRG)” –  prezentacja grupy badawczej na XII Zjeździe Polskiego Towarzystwa Kognitywistycznego. Nowe trendy w Kognitywistyce, Polskie Towarzystwo Kognitywistyczne, Instytut Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego, Instytut Filozofii Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków.
  • 18.05.2018 r. – „Informatyka afektywna”, XXI Ogólnopolska Konferencja Naukowa z cyklu „Problemy Społeczeństwa Informacyjnego” pt. „Człowiek i komputer, synergia czy antagonizm?”, Uniwersytet Szczeciński, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Katedra Społeczeństwa Informacyjnego, Szczecin.
  • 13.04.2018 r.„Eye tracking – uwag technicznych kilka”, prelekcja wygłoszona  na III Studencko-Doktoranckich Warsztatach z Nauk o Poznaniu i Komunikacji „Kognikacja 2018” w Pobierowie. Organizator: Uniwersytet Szczeciński oraz Koło naukowe „Kognikacja”.
  • 21.03.2018 r. „Płeć, biologia i kultura” – udział w panelu dyskusyjnym zorganizowanym z okazji Dnia Kognitywistyki. Organizator: Uniwersytet Szczeciński oraz Koło naukowe „Kognikacja”. Miejsce: Trafostacja Sztuki w Szczecinie.

 

Rok 2017

  • 20.09.2017 r.„Konsument – Gospodarstwo domowe – Rynek: kierunki i wyzwania badawcze”, udział w dyskusji jako panelista, panel zorganizowany przez Katedrę Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Katowice.
  • 02.06.2017 r. „Neuronauka poznawcza a zachowania konsumentów”, prelekcja wygłoszona na interdyscyplinarnym seminarium zorganizowanym przez Katedrę Konkurencyjności Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań.
  • 11.03.2017 r. „Wykorzystanie metod neuronauki poznawczej  w obszarze badań konsumenckich”, prelekcja dla Studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań.

 

Rok 2016

  • 03.06.2016 r. – „Neuroscience techniques in studying advertisements effectiveness: an experimental investigation”,  12th NeuroPsychoEconomics Conference „Back to Bonn: The Role Of  Neurophysiology And Behavior In Judgment And Decision Making”, Center For Economics & Neuroscience of tha University of Bonn, Bonn.
  • 06.05.2016 r. „Elektroencefalografia (EEG) w badaniach efektywności komunikacji reklamowej”, Konferencja „Agile-Commerce. You space, My space, Our space”, Społeczna Akademia Nauk, Łódź.

 

Rok 2015

  • 19.09.2015 r.„The Study of Advertising Content with Application of EEG”, Computational Methods in Experimental Economics, Międzyzdroje.
  • 19.06.2015 r.„Zastosowanie technk neuronauki poznawczej w zarządzaniu marketingowym”, International Conference on Marketing Management – MM2015, SGGW, Warszawa.
  • 22.01.2015 r.„Neuronauka poznawcza w biznesie”, zebranie naukowe Instytutu Informatyki w Zarządzaniu, WNEiZ, US, Szczecin.

 

Rok 2014

  • 27.09.2014 r.„Wpływ rewolucji poznawczej na nauki o zarządzaniu”, X Zjazd Polskiego Towarzystwa Kognitywistycznego – „Poznanie, komunikacja i działanie”, Szczecin.
  • 30.05.2014 – 01.06.2014 r. „Mózg – umysł a zachowania konsumentów. Neurobiologicne techniki stosowane w marketingu”, II Ogólnopolska Konferencja Studencko-Doktorancka „Neuromania”, Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Toruń.
  • 22.09.2014 r. – Wykład pt. „Zobaczyć mózg klienta – zastosowanie technik neurobiologii w marketingu”, XIV Festiwal Nauki Województwa Zachodniopomorskiego, Szczecin.
  • 22.09.2014 r. –Warsztaty pt. „Zobaczyć mózg klienta – zastosowanie technik neurobiologii w marketingu – warsztaty”, XIV Festiwal Nauki Województwa Zachodniopomorskiego, Szczecin.
  • 12.04.2014 r.„Mózg – umysł a zachowania konsumentów. Neurobiologiczne techniki stosowane w marketingu”, III Międzyuczelniana Konferencja Dzień Mózgu: Mózg – Współczesność – Kontrowersje, Instytut Psychologii WHU US, Polskie Towarzystwo Psychiatryczne Oddział Szczeciński, Katedra i Klinika Psychiatrii PUM w Szczecinie, Polskie Towarzystwo Neurologiczne Oddział Szczeciński, Okręgowa Izba Lekarska w Szczecinie, Stowarzyszenie na Rzecz Wspierania Wiedzy o Chorobach Otępiennych, Stowarzyszenie Cogito, Szczecin.

 

Rok 2013

  • 27-28.11.2013 – Międzynarodowe warsztaty pt.: Zastosowanie metod neuromarketingu do identyfikacji potrzeb klientów sklepów internetowych – Case study” w ramach projektu „Innowacyjna metoda nauczania szansą na wzmocnienie współpracy przedsiębiorców z sektorem nauki” realizowanego przez Centrum Transferu Wiedzy i Technologii Uniwersytetu Szczecińskiego sp. z o.o., Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin.
  • 13.03.2013 r.Sprawozdanie ze stażu naukowego w Universita degli Studi di Roma „La Sapienza”, Zebranie naukowe Instytutu Informatyki w Zarządzaniu (Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego), Szczecin.
  • 28.02.2013. „It Systems Design and Law Applications”, Seminarium dla pracowników naukowych Uniwersytetu La Sapienza, Department of Law, Philosophy and Economic Studies, Università di Roma „La Sapienza”, Rzym.
  • 28.02.2013 r. – Wykład dla studentów pt. „It Systems Design and Law Applications” oraz prezentacja informacji promujących Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego, Università di Roma „La Sapienza”, Rzym.
  • 7.02.2013 r. – Wykład dla studentów kierunku: Diritto dell’Informatica e Teoria e Tecnica della Normazione pt. „It Systems Design and Law Applications. Prospettive e domande per il diritto”, Università di Roma „La Sapienza”, Rzym.

 

Rok 2011

  • 22.09.2011 r.„Badanie preferencji wyborczych mieszkańców województwa zachodniopomorskiego przy użyciu zbiorów przybliżonych”, VI edycja konferencji Sejmik Młodych Informatyków, Zachodniopomorski Oddział Polskiego Towarzystwa Informatycznego, Instytut Informatyki w Zarządzaniu (Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego), Międzyzdroje.

 

Rok 2010

  • 20-22.09.2010 r. – „Modele produkcji sprzedanej przemysłu w ujęciu metod sztucznej inteligencji”, Konferencja BOS 2010, Polskie Towarzystwo Badań Operacyjnych i Systemowych (PTBOiS),  Instytut Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk, Warszawa.

 

Rok 2007

  • 14.09.2007 r. – „Zastosowanie zbiorów przybliżonych do identyfikacji czynników determinujących produkcję sprzedaną przemysłu”, II edycja konferencji Sejmik Młodych Informatyków, Zachodniopomorski Oddział Polskiego Towarzystwa Informatycznego, Instytut Informatyki w Zarządzaniu (Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego), Świnoujście.

Powrót do menu